Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Η Πρωτομαγιά

Η Πρωτομαγιά για όλους μας είναι μια μέρα ξεχωριστή γιατί  κάνουμε κάτι που δεν κάνουμε τις άλλες μέρες.Έτσι και εμείς κατεβήκαμε στον κήπο για να μαζέψουμε λουλούδια για το Πρωτομαγιάτικο στεφάνι. βρήκαμε πολλά λουλούδια αλλά δεν είχαν πολύ έντονα χρώματα! έτσι πήγαμε μια βόλτα μήπως βρούμε. Όσο περπατούσαμε ψάχνοντας λουλούδια ακούγαμε τα πουλιά που κελαηδούσαν,μυρίζαμε τις μυρωδιές των λουλουδιών και πάνω απ' όλα εγώ είδα και ένα ΧΕΛΙΔΟΝΙ!!!!! Μετά από πολύ ψάξιμο φτάσαμε στο σπίτι.Μετά η μαμά μάζεψε μεγάλα χόρτα, τα τύλιξε και έκανε ένα στεφάνι στη συνέχεια η έβαλε τα λουλούδια επάνω και το στεφάνι ήταν έτοιμο!Μετά το κρεμάσαμε στην πόρτα για να καλωσορίσουμε τον Μάη. Λίγο αργότερα  εγώ και η αδερφή μου πήγαμε να κάνουμε ένα μπάνιο για να χαλαρώσουμε ενώ η μαμά με τον θείο καθάρισαν την αυλή για να φάμε έξω.Όταν τελείωσαν ο μπαμπάς πήγε να ψήσει. Ψήσαμε συκωτάκια, μπριζόλες και σουβλάκια.Χάρηκα πολύ που τρώγαμε στην αυλή μας μετά από πολύ καιρό.
Η ξεχωριστή μου μέρα αυτή συνεχίστηκε και το απόγευμα, καθώς επισκέφτηκα μαζί με τους γονείς μου , την αδερφή μου και μια φίλη της μαμάς το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής είχαμε και τα ποδήλατά μας μαζί. Εκεί είχε πολλά σήματα για να μπορούν τα παιδιά να μαθαίνουν κανόνες συμπεριφοράς στο δρόμο.Στο πάρκο συνάντησα και μια συμμαθήτριά μου την Παυλίνα και κάναμε μαζί ποδήλατο.
Όταν έφτασε η ώρα της επιστροφής, λυπήθηκα πολύ γιατί είχα περάσει πολύ ωραία !

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...