Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Διαφημίσεις από τους μαθητές

Η διαφήμιση
  Καλέ τι μας λες εκεί!
      Δεν είμ’ άδειο εγώ σακί,
         να μου βάζουν στο κεφάλι
       ό,τι κι όσα θέλουν άλλοι.

Τι θα φάω, τι θα πιω,
  με τι ρούχα θα ντυθώ,
        ποιο παιχνίδι θ’ αποχτήσω
           και ποια τσίχλα θα μασήσω.

    Όλη μέρα ολόγυρά μου,
διαφήμιση κυρά μου,
       
προσπαθείς με κάθε τρόπο
                στην καρδιά μου να βρεις τόπο.

        Κι όλο πιότερο γλυκαίνεις
             κι όλο πιο πολύ ομορφαίνεις,
        αλλά… μην πανηγυρίζεις,
   
γιατί δε με ξεμυαλίζεις.
Μαρία Γουμενοπούλου
Στην 5η ενότητα της Γλώσσας "Πάμε για ψώνια;" παρατηρήσαμε συσκευασίες και ετικέτες προϊόντων.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το παραπάνω ποίημα και μιλήσαμε για τη διαφήμιση. Συζητήσαμε τι  πληροφορίες  περιλαμβάνει μια διαφήμιση και αποφασίσαμε να γράψουμε τις δικές μας.
Κάθε παιδί επέλεξε το προϊόν που θα διαφημίσει, βρήκε το όνομα της φίρμας και το σλόγκαν και ετοίμασε τη διαφήμιση σε χαρτί. Στην επόμενη φάση θα ετοιμάσουμε διαφημίσεις στην αίθουσα πληροφορικής με το λογισμικό  Tux Paint.
 Ελπίζουμε οι διαφημίσεις μας να είναι αρκετά πειστικές και να μας προτιμήσετε για τις αγορές σας!
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...