Σε συνέχεια της 6ης ενότητας των Θρησκευτικών μιλήσαμε για την κλήση του Λεβί. Διαβάσαμε το κείμενο (Μκ 2, 13-17: Κλήση Ματθαίου) και κατανοήσαμε ότι βρισκόταν κοντά σε όλους χωρίς διάκριση.
Στη συνέχεια, διαβάσαμε και την παραβολή του Τελώνη και του Φαρισαίο, μιλήσαμε για τις αρμοδιότητες του καθενός και παρουσιάσαμε το περιεχόμενο του κειμένου με παιχνίδια
ρόλων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες
μπαίνουν στους ρόλους που τους/τις ανατίθενται
και υποθέτουν ανάλογες κινήσεις και
συμπεριφορές. Η τεχνική αυτή έχει το
πλεονέκτημα ότι τα παιδιά αποκτούν τη
δυνατότητα να εκφράζονται με ασφάλεια,
χωρίς να εκθέτουν τον εαυτό τους, αφού
καλύπτονται πίσω από τους ρόλους τους.
Τέλος, με την τεχνική "Ρόλος στον τοίχο" σχεδιάσαμε μια φιγούρα και μέσα γράψαμε σκέψεις ή συναισθήματα του Ματθαίου και έξω από αυτό τις σκέψεις και τα συναισθήματα των άλλων προσώπων της ιστορίας. Ρόλος στον τοίχο
Σε ένα μεγάλο χαρτί σχεδιάζεται το περίγραμμα μιας ανθρώπινης μορφής που αναπαριστά ένα πρόσωπο -μιας αφήγησης ή από την καθημερινή ζωή- και αναρτάται στον τοίχο. Οι μαθητές καλούνται να γράψουν εντός του περιγράμματος σκέψεις ή συναισθήματα του απεικονιζόμενου προσώπου και εκτός σκέψεις και συναισθήματα άλλων.
Σε ένα μεγάλο χαρτί σχεδιάζεται το περίγραμμα μιας ανθρώπινης μορφής που αναπαριστά ένα πρόσωπο -μιας αφήγησης ή από την καθημερινή ζωή- και αναρτάται στον τοίχο. Οι μαθητές καλούνται να γράψουν εντός του περιγράμματος σκέψεις ή συναισθήματα του απεικονιζόμενου προσώπου και εκτός σκέψεις και συναισθήματα άλλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.