Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Θέατρο Σκιών στην τάξη μας

Στο μάθημα της Γλώσσας "Ο Καραγκιόζης φούρναρης" μιλήσαμε για το Θέατρο Σκιών, γνωρίσαμε τους ήρωες, γράψαμε τις δικές μας ιστορίες και τις παρουσιάσαμε στην ολομέλεια της τάξης.
Ήταν μια διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος και άρεσε σε όλους,
Συγχαρητήρια, κορίτσια για την πολύ αξιόλογη παρουσίαση!


Ο θείος από την Αμερική


(Χορεύουν) 
Καραγκιόζης: Ε,εεε αυτό το τραγούδι σου είπα;
Κολλητήρι:Ναι.
Καραγκιόζης:Τέλος πάντων! Προσοχή! Ανάπαυση!Καλά δεν ξέρετε τι είναι ανάπαυση; Ένα πόδι μπροστά, ένα πόδι πίσω.
Κολλητήρι:Μα! Προσοχή, ανάπαυση, ξεκουραζόμαστε.
Καραγκιόζης: Ε, ρε έτσι θα σας έχω όταν έρθει ο θείος μου από την Αμερική.
Κολλητήρι:Ε, και τι γυμναστική θα μας κάνει.
Καραγκιόζης: Αϊ, από δω!
Χατζηαβάτης:Ε, ρε και μετά λέει ο Καραγκιόζης τι τραβάει. (φεύγει)
Γιάννης(δίδυμος αδελφός τουΚαραγκιόζη): Αδελφέ μου!
Καραγκιόζης:Αδελφέ μου!
Αγλαΐα:Τι γίνεται εδώ; Αχ, Καραγκιόζη μου!
Γιάννης: Εγώ δεν είμαι ο Καραγκιόζης. Είμαι ο δίδυμος αδελφός του.
Αγλαΐα: Τι λες καλέ! Δεν αναγνωρίζω τον ίδιο μου τον άνδρα!
Θείος:Ανψιέ μου! Βρε Γιάννη, πήρες για γυναίκα το ομορφότερο κορίτσι του χωριού μας;
Γιάννης: Τι λες καλέ θείε; Μας μπέρδεψε η τρελή!
Θείος: Αγλαΐα, αυτός που αγκαλιάζεις είναι ο Γιάννης. 
Αγλαΐα: Για να δούμε ποιος έχει δίκιο. Ποιο είναι το αγαπημένο μου χρώμα;
Γιάννης: Το καφέ.
Αγλαΐα: Λάθος. Εσύ;
Καραγκιόζης:Το ροζ.
Αγλαΐα:Σωστό.
Κολλητήρι: Θείε, έχουμε να σου δείξουμε ένα χορευτικό!!!
Θείος: Τέλεια! Είμαι έτοιμος να το δω.
Καραγκιόζης: Και ένα, και δύο και τρία.(Χορεύουν)
Καραγκιόζης:Μπα! Έβαλες και κάτι σωστό;
Κολλητήρι: Όχι, ο Χατζηαβάτης το έβαλε.

Καλλιόπη, Νίκη, Χριστίνα Κ. 




Ο Καραγκιόζης χορευτής 

Καραγκιόζης: Κολλητήρη, φέρε μου τη στολή του χορευτή.
Κολλητήρης: Τη φοράει η μαμά, μπαμπάκο.
Καραγκιόζης: Μα η μαμά σου, δε χορεύει. Φέρε μου τότε τις πουέντ.
Κολλητήρης:Τις έχει ο Μορφονιός και φυτεύει λουλούδια.
Καραγκιόζης: Τι τις θέλει ο Μορφονιός τις πουέντ.
Κολλητήρης:Δεν ξέρω, αλλά μου ζήτησε να του τις πουλήσω.
Μορφονιός:Πότε αρχίζει το μάθημα χορού;
Καραγκιόζης: Σε μισό λεπτό. Κολλητήρηηηηηηη

Αγγελική, Καλλιρόη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...