Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Λίμερικ και ποιήματα

Το βιβλίο μας με τα λίμερικ και τα ποιήματα που γράψατε.

Ήταν μια μικρή γατούλα
που ήταν και πολύ ομορφούλα
Όμως μια μέρα έπιασε ένα ποντικάκι
και είπε:΄΄σήμερα έχω ωραίο μεζεδάκι΄΄
Η πονηρούλα η γατούλα.

Ήταν ένα κουταβάκι
που ήταν και πολύ μωράκι,
όμως βρήκε μια αρκουδίτσα
και είπε:΄΄έχω ωραία παρε'ί'τσα.
Το άτακτο το κουταβάκι.
ΦΩΤΕΙΝΗ

Ήταν ένα ψάρι
που δεν είχε χάρη
όμως αποφάσισε να πάει στο φεγγάρι
και βρήκε ένα λυχνάρι
και έγινε φωτεινό ψάρι.

Ήταν ένα αστέρι
που κρατούσε ένα μαχαίρι
όμως έπεσε από πάνω
και πλήγωσε ένα αεροπλάνο
το μικρό απρόσεκτο αστέρι
Ελένη


Η κυρία μας η Χριστίνα
που θα πάει και στην Κίνα
έκανε έναν ιστότοπο
σκέτο παιδότοπο.
Η έξυπνη κυρία Χριστίνα.
ΓΙΩΡΓΟΣ Τ.

Ήταν ένα παιδάκι
που έπαιζε σκοινάκι
τότε έπεσε ένα αστέρι
και το'πιασε στο χέρι
το τυχερό μικρό παιδάκι.
Ελένη

Ήταν ένας γκρίζος ποντικός
όμορφος και παχουλός
να το φάει θέλει η ψιψίνα
που πεθαίνει από την πείνα
ο μικρός μας ποντικός τώρα έγινε καπνός.
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.

Ήταν ένας καθρέφτης
που θύμωσε σαν κλέφτης
έτσι πήρε ένα σφυρί και έσπασε το γυαλί
και τον βάλαν φυλακή
τον μικρό άτυχο καθρέφτη.
Ελένη

Τον παλιό παλιό καιρό
είχε μπόλικο νερό
μα οι πάγοι σαν λιώσουν
τα νερά θα μας πλακώσουν
γι΄αυτό νοσταλγώ τον παλιό καιρό.
ΕΛΙΑ

ΚΑΒΟΥΡΙ
Ένα καβούρι μου 'δωσαν
Μέσα του τραγουδά μια
θάλασσα του χάρτη .
Νερό η καρδιά μου γέμισε
με μικρά μικρά κοράλια
από σκιά κι από ασήμι.
Ένα καβούρι μου 'δωσαν.
ΜΑΡΘΑ

ΑΣΤΕΡΙΑΣ
'Εναν αστερία μου 'δώσαν.
Μέσα του τραγουδά μια θάλασσα
του χάρτη.
Νερό η καρδιά μου γέμισε
με μικρά, μικρά όστρακα από σκιά
κι από ασήμι.
Έναν αστερία μου 'δώσαν.
Άννα

Έχω ένα φιλαράκι
που το λένε Αντωνάκη.
Όλο γέλιο, ξεγνοιασιά
μες την παιδική χαρά.
Δημήτρης Τ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...