Στους μαθητές μου!!!

Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Εκδρομή στα Πετράλωνα.

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ  ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ.

Την Παρασκευή 24/6/2013 η τάξη μας (Γ2) ,μαζί με το Γ1 και το Γ3 επισκέφθηκε το σπήλαιο των Πετραλώνων.
  Ξεκινήσαμε από το σχολείο το πρωί με ένα διώροφο λεωφορείο. Μετά από μιάμιση ώρα φτάσαμε στον προορισμό μας. Ανεβήκαμε στο βουνό Κατσίκα και βρεθήκαμε στο σπήλαιο, όπου μας περίμενε ο ξεναγός μας. Εκεί είδαμε τον χώρο όπου βρέθηκε το προϊστορικό κρανίο και που τώρα υπάρχουν γύψινα ομοιώματα των προϊστορικών ανθρώπων. Το σπήλαιο ήταν γεμάτο με σταλακτίτες και σταλαγμίτες που ήταν εντυπωσιακοί  με διάφορα χρώματα και σχήματα. Σε κάποια σημεία ενώνονταν και σχημάτιζαν κολώνες. Το σπήλαιο ήταν αρκετά μεγάλο με πολύ στενά και απότομα περάσματα.
   Αφού περπατήσαμε περίπου 10 λεπτά φτάσαμε στην έξοδο και πήγαμε στο μουσείο των Πετραλώνων όπου είδαμε κόκαλα ζώων και ανθρώπων, πέτρινα εργαλεία και πέτρες που άναβαν φωτιά. Όλα αυτά ήταν μέσα σε βιτρίνες. Δυστυχώς δεν είδαμε το πραγματικό κρανίο γιατί βρίσκεται στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης.
  Ήταν μια ωραία επίσκεψη γιατί καταλάβαμε πως ζούσαν οι προϊστορικοί άνθρωποι.
                                                                                                                                  ΣΤΕΦΑΝΟΣ

1. Στεφανάκο, άργησες να κάνεις την ανάρτηση. αλλά άξιζε τον κόπο να περιμένω. Μπράβο!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.