Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!

Αύριο, τη Δευτέρα, στις 23 του μήνα αρχίζουν ξανά τα σχολεία. Δε λέω, αλλά εμένα είναι η πρώτη φορά που μου έλειψε λίγο περισσότερο το σχολείο! Στο σπίτι μου, πια έχω σκυλοβαρεθεί, δεν έχω τι να κάνω. Εντάξει, παίζω με τις φίλες μου, κάνω ποδήλατο, πηγαίνω βόλτες με τις θείες μου τέλος πάντων έχω όλη τη μέρα μου ελεύθερη. Μου έλειψαν οι φίλες μου, η δασκάλα μου, τα διαλείμματα, η γυμναστική, τα τεχνικά,οι πρόβες που κάνουμε για το θεατρικό ,δηλαδή όλα τα πράγματα που υπάρχουν στο σχολείο εκτός από τα μαθήματα! ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ λοιπόν με τις φίλες μας , τα μαθήματα και όλα τα άλλα στο σχολειό!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Χριστός Ανέστη, Φωτεινούλα!
    Αφού σου έλλειψε το σχολείο κι εγώ, μην ξεχνάς το επαναληπτικό Μαθηματικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...