Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ

Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


Χθες, την Παρασκευή ήταν η γιορτή μου.Γιόρταζε ο Θεοφάνης, η Θεανώ, ο Ιορδάνης, η Ουρανία, ο Φώτης και η Φωτεινή. 

Επειδή ήταν Θεοφάνια είδαμε στην τηλεόραση το πέταγμα του σταυρού σε διάφορα σημεία της Ελλάδας. Πάρα πολλά παιδιά βούτηξαν στα παγωμένα νερά για να πιάσουν τον σταυρό. Πήγαμε στο σπίτι της ξαδέρφης μου που γιόρταζε κι αυτή. Φάγαμε και παίξαμε όλοι μαζί. Κάποια στιγμή με πήρε για να μου ευχηθεί για τη γιορτή μου ο ξάδερφος μου από τη Βενεζουέλα. Χάρηκα πάρα πολύ.

Πέρασα πολύ ωραία.

Φωτεινή

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...