Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΕΣ

  • Κοράλλι, ψιλοκόραλλο και ψιλοκοραλλάκι μου.
  • Η μυγδαλιά μου, η τσιγδαλιά μου, η μυγδοτσιγδοκοκαλιά μου, κάνει μυγδαλίδια, τσιγδαλίδια, μυγδοτσιγδοκοκαλίδια.
  • Η συκιά μας η γερτή, η πευκολευκοτσουκλωτή, κάνει τα σύκα τα γερτά, τα πευκολευκοτσουκλωτά.
  • Δω στα κάτω κόβουν πεύκα. Τάχα πεύκα κόβουν τάχα; Τάχα πέφτει ο πεύκος κάτω;
  • Ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή. Γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή;
  • Καλημέρα καμηλιέρη, καμηλιέρη καλημέρα.
  • Βαρέλι νεροβάρελο, ποιος σε νεροβαρελόδεσε; Ο γιος του νεροβαρελοδέτη με νεροβαρελοβάρεσε. Να΄χα γω τα σύνεργα, του γιου του νεροβαρελοδότη, καλύτερα θα σε νεροβαρελόδενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...