Στην ενότητα των Θρησκευτικών "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί" κάθε παιδί δημιούργησε το αστέρι του με σκοπό να διακρίνουν και
να περιγράφουν τα πολλά στοιχεία που
συνθέτουν την προσωπικότητά τους και
τα οποία τα κάνουν ξεχωριστά.
Κάθε παιδί
έχει ένα αστέρι με πέντε κορυφές και συμπληρώνει σε κάθε κορυφή του: Όνομα,
τι μου αρέσει να κάνω, αγαπημένο μου
πρόσωπο, αγαπημένο τραγούδι, αγαπημένος
τόπος.
Στη συνέχεια κάθε παιδί κολλάει το αστέρι του σε ένα μεγάλο χαρτί.
Με γραμμές
ίδιου χρώματος συνδέουμε τα κοινά σημεία και
επαληθεύουν τη
μοναδικότητά τους ως πρόσωπα αλλά και
μέλη ομάδων και κοινοτήτων.
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο
με μουσική υπόκρουση: Το κάθε παιδί δίνει
μία κάρτα με το όνομά του στο διπλανό
του, το οποίο γράφει ένα χάρισμα του
συμμαθητή του μόλις η μουσική σταματά.
Στο τέλος αφού συμπληρωθεί ο κύκλος, το κάθε παιδί παίρνει τη δική
του κάρτα.
Στο τέλος αφού κάθε παιδί πήρε τη δική του κάρτα, την παρουσιάζει στην ολομέλεια και
αναγνωρίζουν,
εκτιμούν και παρουσιάζουν ικανότητες
και χαρίσματα των συμμαθητών τους.
Με την τεχνική Σκέψου, Συζήτησε, Μοιράσου. - Think, Pair, Share. (TPS), τα παιδιά σε ζευγάρια υπεύθυνα το ένα απέναντι στο άλλο ανταλλάζουν ιδέες για το πώς να μην κρατάμε κρυμμένα τα χαρίσματά μας.
Κατόπιν έγινε παρουσίαση των ιδεών από κάθε ομάδα - ζεύγος σε όλη την τάξη και συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης
Διαβάζουμε το παρακάτω παραμύθι.
Με την τεχνική Σκέψου, Συζήτησε, Μοιράσου. - Think, Pair, Share. (TPS), τα παιδιά σε ζευγάρια υπεύθυνα το ένα απέναντι στο άλλο ανταλλάζουν ιδέες για το πώς να μην κρατάμε κρυμμένα τα χαρίσματά μας.
Κατόπιν έγινε παρουσίαση των ιδεών από κάθε ομάδα - ζεύγος σε όλη την τάξη και συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης
Αποδεχόμαστε το
διαφορετικό
Το ραγισμένο
δοχείο (λαϊκό κινέζικο παραμύθι)
Συζητάμε τα συμπεράσματα του παραμυθιού και στη συνέχεια εξηγούμε με παραδείγματα την αξία της συμπληρωματικότητας του ενός από τον άλλον.
Αποδεχόμαστε το διαφορετικό και την αξία της συμπληρωματικότητας και το μήνυμα του μαθήματος "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.