Σε συνέχεια της ενότητας των Θρησκευτικών "Σπουδαία παιδιά" μιλήσαμε μέσα από την καθημερινή ζωή για τα ασυνόδευτα παιδιά μετανάστες και είδαμε σχετικές εικόνες. Με την τεχνική πέντε π και ένα γ προσπαθήσαμε να καθορίσουμε τα βασικά αίτια αλλά και να εντοπίσουμε τις διαφορετικές όψεις ενός προβλήματος, γεγονότος ή κατάστασης.

Η τεχνική «Πέντε π και ένα γ - 5W1H» αποτελείται από 6 ερωτήσεις οι οποίες -στην πιο διαδεδομένη εκδοχή- είναι:
• Ποιο ή Τι; (What): Ποιο είναι το πρόβλημα;
• Πού; (Where): Πού συμβαίνει;
• Πότε; (When): Πότε συνέβη;
• Γιατί; (Why): Γιατί συμβαίνει;
• Ποιος; (Who): Ποιος εμπλέκεται στο πρόβλημα;
• Πώς; (How): Πώς μπορεί να ξεπεραστεί;
Παρατηρώντας την εικόνα και απαντώντας στις ερωτήσεις καταλήξαμε ότι πολλά παιδιά που άφησαν την πατρίδα τους επειδή κινδύνευαν, βρέθηκαν σε ξένη χώρα πρόσφυγες, χωρίς τους γονείς τους, που μπορεί να τους έχασαν στο μακρύ ταξίδι της προσφυγιάς.
Κατόπιν, χωριστήκαμε σε ομάδες και με δραστηριότητες δημιουργικής έκφρασης αφηγηθήκαμε τις περιπέτειες ενός ασυνόδευτου παιδιού μέχρι να φτάσει σε μια ασφαλή χώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.