Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Το θέατρο Σκιών στην τάξη μας

Στο μάθημα της Γλώσσας "Ο Καραγκιόζης φούρναρης" μιλήσαμε για το Θέατρο Σκιών, γνωρίσαμε τους ήρωες, γράψαμε τις δικές μας ιστορίες και σήμερα η πρώτη ομάδα-Ιωάννα, Μάγδα, Χριστίνα- την παρουσίασε στην ολομέλεια της τάξης.
Ήταν μια διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος και άρεσε σε όλους. Πέρα από τον αρχικό διάλογο που ετοίμασαν, την ώρα της παρουσίασης ενθουσιάστηκαν με τη δράση και συνεχώς πρόσθεταν περισσότερα δεδομένα.
Συγχαρητήρια, κορίτσια για την πολύ αξιόλογη παρουσίαση!
  
Ο Καραγκιόζης πλούσιος 
 
Καλημέρα κυρίες, κύριοι και παιδιά!  Καλωσορίσατε στην παράσταση "Ο Καραγκιόζης πλούσιος". Είστε έτοιμοι;
Καραγκιόζης: Αγλαΐα ...
Αγλαΐα:  Τι θέλεις, Καραγκιοζάκο μου;
Καραγκιόζης: Γίναμε πλούσιοι.
Αγλαΐα:  Τι πλάκα μου κάνεις; 
Καραγκιόζης:  Όχι την αλήθεια σου λέω, Αγλαΐα μου.
Αγλαΐα: Πάνε να φωνάξεις τα παιδιά, Καραγκιόζη μου. Τρέχα.....
Καραγκιόζης: Παιδιά ελατε. Θέλουμε να σας πούμε κάτι. 
Κολλητήρης: Τι μας θέλετε;
Αγλαΐα: Παιδιά, γίναμε πλούσιοι και έχουμε πολλά λεφτά.
Κολλητήρης:Τι τώρα μπορούμε να πάρουμε πάρα πολλά παιχνίδια;
Καραγκιόζης: Εντάξει. Όχι όμως και όλο το παιχνιδάδικο.
Σβούρας: Έστω οκτώ σβούρες.
Κολλητήρης:Και εγώ δέκα lego
Καραγκιόζης - Αγλαΐα:Ναι, φύγαμε για ψώνια.
 
Οι ήρωες

 
Ο Καραγκιόζης πλούσιος








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...