Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Παρασκευή 13 Μαΐου 2022

Ψαλμοί για τις ομορφιές της Δημιουργίας

Σήμερα, στη θεματική ενότητα "Ο κόσμος μας, ένα στολίδι" μέσα από κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης διερευνήσαμε και εντοπίσαμε τη σχέση των χριστιανών με τη φύση και το περιβάλλον. Διαβάσαμε τους ψαλμούς του Δαβίδ και στη συνέχεια μέσα από τις εμπειρίες μας περιγράψαμε τη σχέση μας με τη φύση. 
Κάθε παιδί έγραψε τον δικό του  ψαλμό που θα υμνεί τις ομορφιές της Δημιουργίας και ζωγράφισε την αντίστοιχη εικόνα.

Δόξα σοι, Κύριε Ιησού Χριστέ! Συ Κύριε που με τη σοφία Σου, μας έδωσες τη φύση, τα ζώα, τα φυτά και όλα τα αγαθά. Ας είναι αιώνια η δόξα Σου, Κύριε!

 
Θεέ μου ειρηνικέ, με τόσο ωραία λαγκάδια, βουνά και βουνοκορφές που στόλισες τη φύση. Σε ευχαριστούμε και σε ευγνωμονούμε για τις ομορφιές που απολαμβάνουμε.

Θεούλη μου, Σε ευχαριστούμε για την όμορφη φύση που ζούμε!

Θεέ μου, Σε ευχαριστούμε που έφτιαξες την όμορφη φύση με τα δέντρα και τα λουλούδια!

Σε ευχαριστώ, Θεέ μου, που δημιούργησες τα δάση με τα πολλά ζωάκια!!!

Ευχαριστούμε πολύ, Θεέ μου, που μας έδωσες τη φύση που είναι τόσο όμορφη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...