Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Πώς φαντάζομαι το δωμάτιό μου

Στην ενότητα της Γλώσσας "Στη γη και στη θάλασσα" μιλήσαμε  για το δωμάτιό μας πώς το φανταζόμαστε και το αποδώσαμε σε μορφή ποιήματος.




                                                          Το δωμάτιό μου

Θα 'θελα σπίτι μεγάλο να 'χω
με δωμάτια πολλά
με πισίνα στο κέντρο
για μπάνια πολλά.

Μέσα θα 'χει σινεμά
για να βλέπω έργα πολλά
θα 'χει και παιχνίδια
ακόμα και στην κουζίνα.

Θα κοιμάμαι σε κρεβάτι
με μαξιλάρια πολλά
στο δωμάτιο θα έχει
καλλυντικά πολλά.

Μαρία

Θέλω ένα δωμάτιο
με χρώματα γεμάτο
σαν μπαίνω να ζαλίζομαι
χαρά να είναι γεμάτο.

Ντουλάπα να έχω δίφυλλη
τα ρούχα μου να βάζω
και στο κρεβάτι μου στρώμα μαλακό
μέσα του να βουλιάζω.

Φανταστικά όνειρα γλυκά
μέσα σε αυτό να κάνω
να'ρχονται και οι φίλες μου
τρέλες πολλές να κάνω.

Χριστίνα

Θέλω ένα δωμάτιο που να είναι μεγάλο
να έχει ένα φωτιστικό σαν παπαγάλο.
Θέλω ένα κρεβάτι ζεστό
με ένα σεντόνι χρωματιστό.

Θέλω βιβλιοθήκη φαρδιά.
με αυτοκόλλητα πολλά
Θέλω μια ντουλάπα ψηλή
που να είναι σε σχήμα σαν χαλί.

Νίκη

Θέλω   ένα δωμάτιο  ονειρεμένο
 με  πολλά αστέρια  φωτισμένο.
 Να  είναι  μεγάλο  και  ψηλό
 όμορφο  και  λαμπερό.

 Μωβ  τοίχους  και  μεγάλους
 ζωγραφισμένους  παπαγάλους.
 Σκηνές,  τσουλήθρες, κομφετί
 μπάλες  και  όλα  από  κάθε  τι!

 Καλλιρόη

Θα 'θελα ένα δωμάτιο
τετράγωνο, φανταχτερό,
που να 'χει μωβ τους τοίχους
και μπλε ταβάνι για ουρανό.

Θα 'χει μέσα ένα κρεβάτι
όμορφο πριγκηπικό,
κι ένα γραφείο για να μάθω να διαβάζω
από το άλφα στο λεπτό.

Στη ντουλάπα μου θα έχω
φορέματα καλά.
Και στο πάτωμα θα είναι
κούκλες και άλλα παιχνίδια πολλά.

Χριστίνα Μ.

Το ροζ και μωβ δωμάτιό μου
είναι το πιο όμορφο του κόσμου
με όμορφα έπιπλα πολλά,
ξύλινα και χρωματιστά.

Θα 'θελα να 'χε ζωγραφιές
από λαγκάδια και ακρογιαλιές,
από τοπία ονειρεμένα
σ' όλο τον κόσμο φημισμένα.

Ιωάννα

Στη θάλασσα θα 'θελα να 'χω εγώ
δωμάτιο όμορφο, πολύ χαρωπό
Ωραίο βιολετί θα'θελα να είναι
μες στα λουλούδια να κοιμάμαι.

Παιχνίδια, κούλες, βιβλία ένα σωρό
θα ήθελα να 'χει, πολύ το αγαπώ.
Όμορφα μεγαλα δικοσμητικά
που θα  είχα φτιάξει μοναχιά.

 Αν είχα δωμάτιο τέτοιο εγώ
θα ήθελα να είμαι όλο μέσα,
δεν θα ήθελα να βγω.

 Ελένη

Έχω ένα δωμάτιο μικρό
μα θέλω πιο μεγάλο.
'Εχει παιχνίδια μεγάλα και μικρά
και ένα κρεβάτι στη γωνιά.

Και έναν υπολογιστή
μα η μαμά μου λέει
είσαι μικρο παιδί.

 Νικόλας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...