Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Καλό καλοκαίρι

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Πολλαπλές και ποικίλες οι δράσεις της χρονιάς που έφυγε. Μέσα σε ένα κλίμα δημιουργικότητας, συνεργασίας και εθελοντισμού υλοποιήθηκαν στην τάξη μας ποικίλες δράσεις. 
Επιστρέφοντας από τη γιορτή αποφοίτησης του σχολείου μας, νομίζω ότι δεν υπάρχει καταλληλότερη στιγμή από αυτή, για να ευχαριστήσω πρώτα εσάς, αγαπητοί γονείς, που αυτά τα τρία χρόνια συνεργαστήκατε μαζί μου, που μου εμπιστευτήκατε ό,τι πολυτιμότερο, τα παιδιά σας. 
Στη συνέχεια, θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς, αγαπητά μου παιδιά, για τις όμορφες στιγμές που μου χαρίσατε. Θα είμαι δίπλα σας κάθε στιγμή για να στηρίζω τα όνειρα και τις επιλογές σας. 
Μαράκι, σε σένα που από το Σεπτέμβρη θα φύγεις από το σχολείο μας, ενώνω με όλη μου την αγάπη και τις δικές μου ευχές με αυτές  όλων των παιδιών για ένα καινούριο ξεκίνημα.
Καλό καλοκαίρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...