Στους μαθητές μου!!!

Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Η γιορτή μου στο Πόζαρ

Χθες, την Κυριακή στις 6 του μήνα είχα τη γιορτή μου, και έτσι αποφασίσαμε οικογενειακά να πάμε στα Λουτρά του Πόζαρ .
       Στη διαδρομή προς τα εκεί, κοντά σε μια γέφυρα , είδαμε μαζεμένα αρκετά παιδιά και ενήλικες . Έτσι σταματήσαμε και εμείς. Μετά από λίγο καταλάβαμε πως έριχναν τον σταυρό σε μια λίμνη. Αμέσως βγήκαμε από το αυτοκίνητο για να δούμε τη διαδικασία [...] Αφού τελειώσαμε με αυτό συνεχίσαμε το ταξίδι μας .
       Μόλις φτάσαμε μετά από ώρα, μικρές - μικρές νιφάδες είδαμε να πέφτουν από τον ουρανό . Αμέσως εγώ με την αδερφή μου είπαμε με μια φωνή : ''Επιτελούς  χιονίζει'' . Ώρες ώρες αναρωτιόμασταν και λέγαμε η μια στην άλλη : Λες να χιονίζει και στη Θεσσαλονίκη;
         Έτσι με τέτοιο καιρό πήγαμε σε μια καφετέρια για να πιούμε μια ζεστή σοκολάτα. Ύστερα από λίγη ώρα  βάλαμε όλοι τα μπουφάν μας  και κάναμε μια μικρή βόλτα στο δασάκι. Εκεί κοντά υπήρχε ένα σπήλαιο και είπαμε να περάσουμε να το δούμε. Δυστυχώς ήταν κλειστό . Έτσι λοιπόν, συνεχίσαμε τη βόλτα μας στο δασάκι βγάζοντας πολλές φωτογραφίες. Το μεσημέρι κατά της 1 - 2 η ώρα πήραμε τα μαγιό μας από το αυτοκίνητο και φύγαμε για την πισίνα . Μέσα το νερό ήταν ζεστό , το πρόβλημα όμως ήταν ότι από πάνω χιόνιζε !!!Στην μία άκρη της πισίνας υπήρχε ένας μικρός καταρράκτης που έτρεχε καυτό νερό.
        Έπειτα αφού τελειώσαμε το μπάνιο πήγαμε στο εστιατόριο ''ΔΙΟΝΥΣΟΣ'' στο χωριό Όρμα . Εκεί φάγαμε και όλοι μου ευχήθηκαν Χρόνια Πολλά για τη γιορτή μου. Μετά αφού κάναμε μια βόλτα στο χωριό ξεκινήσαμε για τη Θεσσαλονίκη. Έτσι τελείωσε η ωραία εκδρομή μας!

1. Φωτεινούλα, Χρόνια Πολλά!
    Μπάνιο και να χιονίζει δε με ενθουσιάζει.
    Ελπίζω να μην κρύωσες γιατί αύριο επιστρέφουμε στο σχολείο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.