Με έμπνευση, δημιουργικότητα και διάθεση για προσφορά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης πέρυσι και Γ΄ τάξης φέτος, ολοκλήρωσαν τη συμμετοχή τους στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Πατριαρχικό Ίδρυμα Πατερικών Μελετών, με τίτλο «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…».
Η σπουδαία αυτή προσπάθεια, όμως, δεν έμεινε κλεισμένη στους τοίχους της σχολικής αίθουσας.
Σήμερα, με τη θερμή υποστήριξη και σχετική άδεια από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, πραγματοποιήθηκε η δράση διάχυσης του προγράμματος στην τοπική κοινωνία. Μαζί με την κυρία Ειρήνη, παράλληλη δασκάλα της τάξης μας και την κυρία Μαρία, διοικητικό προσωπικό του σχολείου μας, επισκεφθήκαμε διάφορα λεωφορεία της γραμμής και κρεμάσαμε τις αφίσες, μετατρέποντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε κινούμενες εστίες αισιοδοξίας και προβληματισμού.
Με τον τρόπο αυτό, το μήνυμα της αυτοβελτίωσης, της προσωπικής ευθύνης και της θετικής αλλαγής ταξιδεύει καθημερινά μαζί με τους πολίτες της πόλης μας, υπενθυμίζοντας σε κάθε επιβάτη ότι η αλλαγή του κόσμου είναι μια προσωπική υπόθεση που ξεκινά από τον καθένα μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.