Στην ενότητα των Θρησκευτικών "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί" μιλήσαμε για τα χαρίσματά μας. Στη συνέχεια διαβάσαμε από το βιβλίο το παρακάτω παραμύθι.
Αποδεχόμαστε το
διαφορετικό
Το ραγισμένο
δοχείο (λαϊκό κινέζικο παραμύθι)Για να αναγνωρίζουν,
να εκτιμούν και να παρουσιάζουν ικανότητες
και χαρίσματα των συμμαθητών τους
ετοιμάζουμε την παρακάτω δραστηριότητα. Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο
με μουσική υπόκρουση: Το κάθε παιδί δίνει ένα αστέρι με το όνομά του στο διπλανό
του, το οποίο γράφει ένα χάρισμα του
συμμαθητή του μόλις η μουσική σταματά.
Στο τέλος αφού συμπληρωθεί ο κύκλος, το κάθε παιδί παίρνει το δικό του αστέρι.
Αφού κάθε παιδί πήρε το δικό του αστέρι, το παρουσιάζει στην ολομέλεια.
Τέλος, εξηγούμε με παραδείγματα την αξία της συμπληρωματικότητας του ενός από τον άλλον. Αποδεχόμαστε το διαφορετικό και την αξία της συμπληρωματικότητας και το μήνυμα του μαθήματος "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί".
Τέλος, εξηγούμε με παραδείγματα την αξία της συμπληρωματικότητας του ενός από τον άλλον. Αποδεχόμαστε το διαφορετικό και την αξία της συμπληρωματικότητας και το μήνυμα του μαθήματος "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.