Σήμερα στο μάθημα των Θρησκευτικών μετά την αναψηλάφηση της δίκης του Χριστού, προσεγγίσαμε το θέμα και με τη βιωματική τεχνική "Ανακριτική καρέκλα"
Ανακριτική καρέκλα
Ένας μαθητής
κάθεται σε μία καρέκλα υποδυόμενος έναν ρόλο και δέχεται ερωτήσεις από τους
άλλους μαθητές σχετικά με τις πράξεις, τα κίνητρα, τις αντιλήψεις, τις αξίες
του κ.ά. Οι ερωτώντες μπορούν επίσης να αναλάβουν κάποιον ρόλο. Η τεχνική
διευκολύνει τους μαθητές να εμβαθύνουν στη διερεύνηση της ανθρώπινης
συμπεριφοράς.
Μία μαθήτρια υποδύθηκε τον Πόντιο Πιλάτο και οι υπόλοιποι/ες μαθητές/τριες του έκαναν ερωτήσεις σχετικά με τις πράξεις του και τα κίνητρά του να παραδώσει τον Χριστό να σταυρωθεί.
Αν και αρχικά οι ερωτήσεις ήταν πολύ γενικές, στη συνέχεια μετά τις δευτερολογίες πραγματικά διερευνήσαμε την ανθρώπινη συμπεριφορά του Πιλάτου.
Η συμμαθήτριά μας στον ρόλο του Πιλάτου διέθετε το χάρισμα του λόγου και κατέστη δυνατόν να κατανοήσουμε τι διαδραματίστηκε στη συγκεκριμένη σκηνή.
Συγχαρητήρια, παιδιά!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.