Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Και τα αλουμίνια ανακυκλώνονται

Σήμερα παρουσίασαν τα έργα τους για την ανακύκλωση άλλες δύο ομάδες.


Τίτλος:Και τα αλουμίνια ανακυκλώνονται

Κύριος Κάδος: Αγγελική
Κύριος Μπύρας: Νοεμή
Κόκα Κόλα: Μαρίτα
Σερπαντίνα: Βασιλική
Κυρία Κονσέρβα: Ζένια
Αλουμινόχαρτο: Βασιλική

Κύριος Κάδος: Πω! πω! Τι φασαρία είναι αυτή!!! Ησυχάστε πια!
(Μέσα απ' τον κάδο ακούγονται φωνές)
Όλα τα αλουμίνια: Άααουτς!! Με πατάς! Ωχ, το πόδι μου! Με πονάς!
Κύριος Μπύρας: Ωχ! ωχ! ωχ! Γκαααρ! (ρέψιμο). Αααμαν! Τι τρελοί που είστε! Κύριε Κάδε, πες στα αλουμίνια να φύγουν!
Κύριος Κάδος: Αφού κι εσύ αλουμίνιο είσαι!
Κύριος Μπύρας: ...ζζντουπ! (πέφτει).
Κόκα Κόλα: Άουτς! Με πατάς! Με πατάς! (τον κλωτσάει). Κύριε Κάδε, πείτε στον κύριο Μπύρα να μη λιποθυμάει όπου να 'ναι! Παρακαλώ!
Κύριος Μπύρας: Μμρρρ...σταμάτα, φεύγω! (φεύγει από τη σκηνή).
Κύριος Κάδος: Τι να σου πω...υπομονή. Σε 5 ώρες θα έρθει το επόμενο απορριμματοφόρο.
Κόκα Κόλα:Τέλεια! (ειρωνικά). Τι άλλο να κάνω; Θα περιμένω το απορριμματοφόρο.
Σερπαντίνα: Έχω μια απορία. Σε τι βοηθάει η ανακύκλωση τους ανθρώπους;
Κυρία Κονσέρβα: Μα πού ζεις εσύ; Δεν ξέρεις πως ανακυκλώνοντας το αλουμίνιο, οι άνθρωποι προστατεύουν τα βουνά καιγενικότερα τη φύση; Δεν ξέρεις ότι, όλα εμείς τα αλουμινοπροϊόντα είμαστε παιδιά των βουνών και ειδικότερα των βωξιτών; Ο βωξίτης είναι ένα πέτρωμα των ελληνικών βουνών.
Κύριος Μπύρας: (Ξαναήρθε). Δεν ξέρω για σας, εγώ πάντως είμαι παιδί του κυρίου Αναψυκτικού και της κυρίας Άμστελ! Βωξίτη δε βάλαμε ποτέ στο σπίτι μας! Και δε μου ταιριάζουν οι κάδοι ανακύκλωσης!
Κυρία Κονσέρβα: Μη με διακόπτετε σας παρακαλώ κύριε Μπίρα! Μου φαίνεται πως είστε πάλι μεθυσμένος. Ακούστε με, λοιπόν, για να μάθετε όλη την αλήθεια για την ανακύκλωση και πόσο σπουδαίοι είμαστε χάρη σ' αυτήν. Από τον κάδο ανακύκλωσης που βρισκόμαστε τώρα, θα μεταφερθούμε με το ειδικό απορριμματοφόρο στο εργοστάσιο επεξεργασίας για αλουμίνια. Εκεί θα γίνει η ταξινόμησή μας και ο καθαρισμός μας. Στη συνέχεια, με μια διαδικασία που λέγεται "τήξη", θα μας αφαιρέσουν τα χρώματα και το μελάνι και θα μετατραπούμε σε λιωμένο αλουμίνιο. Μετά θα μας μετατρέψουν σε ράβδους που κάθε μία θα περιέχει 1 εκατομμύριο 600 χιλιάδες από εμάς!
Αλουμινόχαρτο: 1 εκατομμύριο 600 χιλιάδες;!;! Δηλαδή, θα είμαστε σαν την Κίνα σε ράβδους!!!
Κόκα Κόλα: Μμμμ...γελάσαμε! Στη χώρα μου, την Αμερική, τόσες κόκα κόλες πίνουμε σε μία μόνο μέρα!
Κυρία Κονσέρβα: (Σιγανά και ειρωνικά). Μμμμ...άλλος κύριος Μπίρας με βρήκε! Λοιπόν, μικρά μου, δώστε λίγη προσοχή μήπως μάθετε τίποτα. Ακόμα και τρόπους! Αφού γίνουμε ράβδοι, θα μας στείλουν στα ελαιοτριβεία όπου θα μας μετατρέψουν σε τεράστια φύλλα...
Κύριος Μπύρας: ...για ντολμαδάκια!
Όλα τα αλουμίνια(εκτός της κονσέρβας): ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!
Κυρία Κονσέρβα: Σωπάστε επιτέλους να ολοκληρώσω γιατί θα γίνουμε από δυο αλουμινοχωριά, αλουμινοχωριάτες! Και συνεχίζω. Θα μας μετατρέψουν σε τεράστια φύλλα για να γίνουμε ευέλικτα και ανθεκτικά. Μετά θα παραχθούν τα διάφορα προϊόντα αλουμινίου. Μέσα σε μόλις 6 εβδομάδες τα ανακυκλωμένα προϊόντα είναι έτοιμα να χρησιμοποιηθούν ξανά!
Αλουμινόχαρτο: Τέλεια! Πάντα ήθελα να γίνω κονσέρβα!
Κυρία Κονσέρβα: Α, μη το λες αυτό. Εγώ που τρώω συνέχεια το εσωτερικό μου έχω γίνει σχεδόν σαν κάδος ανακύκλωσης...
Σερπαντίνα: Το "σχεδόν" τι το ήθελες;
Αλουμινόχαρτο: Πες τα, βρε φιλενάδα!
Κύριος Κάδος: Αν και εγώ θα έπρεπε να παρεξηγηθώ πρέπει να παραδεχτούμε ότι η κυρία Κονσέρβα τα είπε πολύ σωστά για την ανακύκλωση.
Κόκα Κόλα: Έτσι ακριβώς είναι! Εγώ, στην προηγούμενη ζωή μου, ήμουν πιατάκι αλουμινίου. Μετά με πήγαν στην ανακύκλωση και πήρα προαγωγή. Έγινα κουτάκι Κόκα-Κόλας.
Κύριος Μπύρας: Α, όχι! Εγώ απαιτώ να ξαναγίνω κουτάκι μπύρας. Να περνάω αραχτός όλη μέρα πάνω σ' έναν καναπέ ή σ' ένα τραπεζάκι ή στα μπουζούκια. Να χορεύω πάνω στα τραπέζια και να μη με παίρνουν χαμπάρι οι άνθρωποι. Όπα!
Κύριος Κάδος: Ό,τι και να λέτε, τέλειωσαν τα ψέματα. Ακούω το απορριμματοφόρο να έρχεται. Ετοιμαστείτε να γίνετε πάλι χρήσιμοι γιατί θα μου φύγει το καπάκι απ' τις φλυαρίες και τις φωνές σας όλη μέρα. Ουφ!



Τίτλος:Το αλουμίνιο ανακυκλώνεται

Κουκλοσπάτουλας: Γιώργος
Μελένιος: Στέφανος
Τσίπι: Δημήτρης
Κονσέρβας: Βαγγέλης
Κονσερβούλης: Γαβριήλ

Κουκλοσπάτουλας: Εμείς οι καημένες σπάτουλες που τους ψήνουμε ωραία φαγητά, δε μας λυπούνται τις καημένες;
Μελένιος: Α,εμάς που μας βάζουν σε παλια δημητριακά.
Τσίπι: Κι αυτοί, που μας βάζουν για κουτί μπισκότων!
Κονσέρβας: Και μας που βάζουν μέσα μας ληγμένα ψάρια.Κι εσύ Κονσερβούλη, δε θα διαμαρτυρηθείς;
Κονσερβούλης: Εμένα μου αρέσει η ανακυκλωση, γιατί δεν πληγώνουμε τα βουνά,το περιβάλλον και γενικότερα τη φύση!
Όλοι μαζί: Zήτω η ανακύκλωση!!!

Συγχαρητήρια, παιδιά!!! Καταπληκτική δουλειά και άψογη παρουσίαση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...