Σε συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητά μας στην ενότητα της Γλώσσας και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της παγκόσμιας
ημέρας κατά της παιδικής εργασίας αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε το
πρόβλημα της Παντμίνι και γενικότερα το πρόβλημα της παιδικής εργασίας
με την τεχνική των έξι σκεπτόμενων καπέλων.
Κόκκινο καπέλο: Συναισθήματα
Έγραψε: Δουλειά, δουλειά έχω κουραστεί! Θεέ μου, σε τι έφταιξα; Εγώ δεν έχω δικαιώματα; Γιατί δεν πάω σχολείο; Δουλεύω για να ζήσω! Πρέπει να απαγορεύεται η εργασία στην παιδικά ηλικία!
Ζωγράφισε:Παρουσίασε:
Κίτρινο καπέλο: Αισιοδοξία και θετική σκέψη
Έγραψε: Κάνε λίγη υπομονή! Θα μαζέψεις λίγα χρήματα και μετά θα σπουδάσεις. Σκέψου ότι εσύ έχεις την υγεία σου! Με επιμονή και υπομονή μπορείς να τα καταφέρεις!
Ζωγράφισε:Παρουσίασε:
Πράσινο καπέλο: Εναλλακτικές προτάσεις
Έγραψε: Θα δουλεύω τη μέρα και το βράδυ θα πάω σχολείο. Θα διαβάζω, θα σπουδάσω και θα πραγματοποιήσω το όνειρό μου!
Ζωγράφισε:
Παρουσίασε:
Μαύρο καπέλο: Αξιολόγηση κινδύνου
Έγραψε: Θέλει να πάει σχολείο. Δεν της φτάνει η δουλειά. Μπορεί να δουλεύει, αλλά δεν πεινάει.
Παρουσίασε:
Μπλε καπέλο: Γενική επισκόπηση
Μέσα από ομαδική συζήτηση υιοθετήσαμε τις προτάσεις του πράσινου καπέλου και συζητήσαμε τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε και εμείς να βοηθήσουμε.
Γράψαμε τις προτάσεις μας
Μιλήσαμε για τις εθελοντικές οργανώσεις και τον ρόλο τους
Αποφασίσαμε να γίνει η τάξη μας ανάδοχος παιδιού για να βοηθήσουμε και εμείς με αυτόν τον τρόπο κατά της παιδικής εργασίας.
Σας ευχόμαστε Καλό καλοκαίρι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.