Στα πλαίσια του προγράμματος Comenius με θέμα το νερό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τις μορφές του νερού και πού υπάρχει νερό.
Συζητήσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις και στη συνέχεια καταγράψαμε όλες τις απαντήσεις.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ζευγάρια και ζωγράφισαν τις δικές τους εικόνες για να δημιουργήσουν τον εννοιολογικό χάρτη με κεντρική ιδέα το νερό για αξιολόγηση των γνώσεων.
Με την ψηφιακή μηχανή με τη δική μου βοήθεια πέρασαν τις εικόνες στον υπολογιστή. Στη συνέχεια,στο επόμενο μάθημα στην αίθουσα της πληροφορικής με το λογισμικό c-map tools θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν τον εννοιολογικό χάρτη.
Εδώ οι ζωγραφιές τους!!!
Συζητήσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις και στη συνέχεια καταγράψαμε όλες τις απαντήσεις.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ζευγάρια και ζωγράφισαν τις δικές τους εικόνες για να δημιουργήσουν τον εννοιολογικό χάρτη με κεντρική ιδέα το νερό για αξιολόγηση των γνώσεων.
Με την ψηφιακή μηχανή με τη δική μου βοήθεια πέρασαν τις εικόνες στον υπολογιστή. Στη συνέχεια,στο επόμενο μάθημα στην αίθουσα της πληροφορικής με το λογισμικό c-map tools θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν τον εννοιολογικό χάρτη.
Εδώ οι ζωγραφιές τους!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.