Στους μαθητές μου!!!


Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε σαν άσκηση στα πλαίσια του προγράμματος Επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' Επίπεδο. Με πολλή αγάπη μαζί τώρα θα το εμπλουτίσουμε με εργασίες, σκέψεις και εικόνες και ελπίζω να αποτελέσει τον αγαπημένο δικτυακό σας τόπο. Μέσα στις σελίδες του να ταξιδέψετε τώρα, αλλά και αργότερα για να κρατήσετε ζωντανά στη μνήμη σας όσα θα ζήσουμε μαζί αυτή τη χρονιά.

Το Σχολείο

Το Σχολείο

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Εντυπώσεις από τη βιωματική δράση

Σε συνέχεια του πολιτιστικού μας προγράμματος "Ταξίδι στην αρχαία Αθήνα"   οργανώσαμε βιωματική αναπαράσταση μιας μέρας στην Αρχαία Αθήνα.



Η Βασιλική περιγράφει τις εντυπώσεις της από τη βιωματική δράση.
 
Με λένε Ευριπίδη και ζω στην αρχαία Αθήνα.
Σήμερα ξύπνησα νωρίς, έβαλα τον χιτώνα μου και μαζί με τον φίλο μου τον Αριστείδη καθίσαμε στα ανάκλιντρα να φάμε το πρωινό μας. Φάγαμε όπως συνήθως ψωμί από κριθάρι, ελιές και λάδι. Μετά από το πρωινό μας σηκωθήκαμε από τα ανάκλιντρα και πήγαμε στον γυναικώνα.
Ρωτήσαμε τις γυναίκες μας που είχαν σηκωθεί από τα χαράματα:
-Τι εσθίομεν σήμερον, ω φιλτάτη;
Κι εκείνες απάντησαν :
-Νοστίμους ιχθύς εσθίομεν σήμερον, ω φίλτατε.
Έτσι, εμείς πήραμε ένα καλαθάκι και ξεκινήσαμε για την αγορά. Στην αγορά πετύχαμε τον Σωκράτη και πριν αρχίσει να μας μιλάει μας ρώτησε:
-Τι σοι όνομα εστίν;
Κι εγώ απάντησα:
-Όνομα μοι Ευριπίδης εστίν.
Και ο Αριστείδης απάντησε:
-Όνομα μοι Αριστείδης εστίν.
Αφού ο Σωκράτης έμαθε τα ονόματά μας άρχισε την ομιλία του, και μας είπε:
-Το μαντείο των Δελφών μου είπε, πως είμαι ο πιο σοφός άνθρωπος του κόσμου. Εγώ δεν το πίστεψα και έτσι πήγα σε έναν άνθρωπο που λέγεται πως ήταν πολύ σοφός. Όμως όταν κάθισα να του μιλήσω κατάλαβα πως δεν ήταν και τόσο σοφός τελικά. Μόλις του το είπα αυτό, το μόνο που κατάφερα ήταν να τον εκνευρίσω και να τον κάνω να με μισήσει. Όταν έφυγα από το σπίτι του, σκεφτόμουν γιατί άραγε οι άνθρωποι που δεν ξέρουν τίποτα νομίζουν ότι ξέρουν πολλά και εμένα το μαντείο μου είπε ότι είμαι σοφός; Εν οίδα ότι ουδέν οίδα
Μόλις ο Σωκράτης τελείωσε την ομιλία του, αγοράσαμε τους ιχθύς που μας ζήτησαν οι γυναίκες και γυρίσαμε στο σπίτι. Τα δώσαμε στις γυναίκες και εκείνες άρχισαν να μαγειρεύουν. Δίπλα τους στέκονταν τα παιδιά παίζοντας διάφορα παιχνίδια όπως, πλαγγόνες, πλαταγή, πεντόβολα, άθυρμα, ζατρίκιο και άλλα.
Το βράδυ καλέσαμε στο σπίτι μας πολλούς φίλους. Όλοι μαζί καθίσαμε στα ανάκλιντρα, φάγαμε, ήπιαμε, συζητήσαμε για σοβαρά θέματα και είπαμε πολλά αινίγματα. Και όταν έφυγε και ο τελευταίος καλεσμένος, πέσαμε για ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...