Στην ενότητα των Θρησκευτικών "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί" μιλήσαμε για τα χαρίσματά μας. Στη συνέχεια διαβάσαμε από το βιβλίο το παρακάτω παραμύθι.
Το ραγισμένο
δοχείο (λαϊκό κινέζικο παραμύθι)
Συζητήσαμε
τα συμπεράσματα του παραμυθιού και στη συνέχεια εξηγήσαμε με
παραδείγματα την αξία της συμπληρωματικότητας του ενός από τον άλλον.
Στη συνέχεια κάθε παιδί ανώνυμα σε ένα χαρτί έγραψε ένα χάρισμά του που το αξιοποιεί και αφού συγκέντρωσα όλα τα χαρτιά,τα διάβασα στην ολομέλεια και τα παιδιά προσπάθησαν να βρουν σε ποιο παιδί αναφέρεται.
Τέλος, τα παιδιά κάθονται σε κύκλο
με μουσική υπόκρουση: Το κάθε παιδί δίνει ένα αστέρι με το όνομά του στο διπλανό
του, το οποίο γράφει ένα χάρισμα του
συμμαθητή του μόλις η μουσική σταματά.
Στο τέλος αφού συμπληρωθεί ο κύκλος, το κάθε παιδί παίρνει το δικό του αστέρι.
Αφού κάθε παιδί πήρε το δικό του αστέρι, το παρουσιάζει στην ολομέλεια και
αναγνωρίζουν,
εκτιμούν και παρουσιάζουν ικανότητες
και χαρίσματα των συμμαθητών τους.
Με τις δραστηριότητες οι μαθητές/τριες προσπάθησαν να
ανακαλύψουν τα κρυμμένα τους χαρίσματα, αυτά που καλλιεργούν και τα μοιράζονται με τους άλλους και αυτά που
ξοδεύουν χωρίς να τα αξιοποιούν.
Υποσχεθήκαμε να αξιοποιούμε όλα τα χαρίσματά μας, αποδεχόμαστε το διαφορετικό και την αξία της συμπληρωματικότητας, καθώς και το μήνυμα του μαθήματος "Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.