Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Στην ανακριτική καρέκλα ο Πόντιος Πιλάτος

Σήμερα στο μάθημα των Θρησκευτικών προσεγγίσαμε τη δίκη του Χριστού  με τη βιωματική τεχνική "Ανακριτική καρέκλα"
 
Ανακριτική καρέκλα
 
Ένας μαθητής κάθεται σε μία καρέκλα υποδυόμενος έναν ρόλο και δέχεται ερωτήσεις από τους άλλους μαθητές σχετικά με τις πράξεις, τα κίνητρα, τις αντιλήψεις, τις αξίες του κ.ά. Οι ερωτώντες μπορούν επίσης να αναλάβουν κάποιον ρόλο.
 Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται για να γίνει εμβάθυνση σε έναν ρόλο ή να αντληθούν περισσότερες πληροφορίες για το έργο, ή να συνθέσουν μια δράση θεατρική.
Γενικά η εύστοχη ανάκριση στη συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει ως αποτέλεσμα τον εμπλουτισμό του ρόλου αφενός και αφετέρου την εμβάθυνση στη διερεύνηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
 Ένας μαθητής υποδύθηκε τον Πόντιο Πιλάτο και οι υπόλοιποι/ες μαθητές/τριες του έκαναν ερωτήσεις σχετικά με τις πράξεις του και τα κίνητρά του να παραδώσει τον Χριστό να σταυρωθεί.
Αν και αρχικά οι ερωτήσεις ήταν πολύ γενικές, στη συνέχεια μετά τις δευτερολογίες πραγματικά διερευνήσαμε την ανθρώπινη συμπεριφορά του Πιλάτου.
 
Ενδεικτικές ερωτήσεις:
Μαρία: Γιατί το έβαλες στα πόδια και δεν υπερασπίστηκες τον Ιησού; Γιατί δεν Τον τιμώρησες με άλλον τρόπο;
Σταύρος:Όταν Τον έφεραν μπροστά σου, ένιωσες πως ήταν ο Υιός του Θεού;
Νεκτάριος: Γιατί πρόδωσες τον Χριστό, αφού δεν έκανε κανένα κακό;
Μάριος: Πώς ήταν η ζωή σου μετά τη σταύρωση του Χριστού;
Κρίτων: Γιατί ένιψες τα χέρια σου μπροστά στο πλήθος; Τι ήθελες να αποδείξεις με αυτή την κίνησή σου;
Ο συμμαθήτής μας, ο Νικόλας, στον ρόλο του Πιλάτου διέθετε το χάρισμα του λόγου και κατέστη δυνατόν να κατανοήσουμε τι διαδραματίστηκε στη συγκεκριμένη σκηνή.
Συγχαρητήρια παιδιά!!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.