Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Η είσοδος του Χριστού στα Ιεροσόλυμα

 
Σήμερα, στην 7η ενότητα των Θρησκευτικών "«Χριστός Ανέστη»:Γιορτάζοντας το Πάσχα" μιλήσαμε για την είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα και με παιχνίδια ρόλων και διάφορες διδακτικές τεχνικές προχωρήσαμε στη στοχαστικοκριτική προσέγγιση του θρησκευτικού φαινομένου.

Τα παιχνίδια ρόλων μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε είδους ιστορία, πραγματική ή φανταστική, στο παρελθόν, το παρόν ή στο μέλλον. Οι μαθητές μπαίνουν στους ρόλους που τους ανατίθενται και υποθέτουν ανάλογες κινήσεις και συμπεριφορές. Η τεχνική αυτή έχει το πλεονέκτημα ότι οι μαθητές αποκτούν τη δυνατότητα να εκφράζονται με ασφάλεια, χωρίς να εκθέτουν τον εαυτό τους, αφού καλύπτονται πίσω από τους ρόλους τους.
Αρχικά, με την καρέκλα της αφήγησης, ο Σταύρος, υποδυόμενος τον Ιησού, μας παρουσίασε την είσοδο στα Ιεροσόλυμα. Οι μαθήτριες και οι μαθητές διατύπωσαν ερωτήσεις για να λύσουν τις απορίες τους.
Στη συνέχεια, μετά την αφήγηση του  γεγονότος, κάθε παιδί φαντάστηκε ότι και αυτό ήταν την ημέρα της εισόδου του Χριστού στα Ιεροσόλυμα και περιέγραψε με μία λέξη το βασικό συναίσθημα που ένιωσε βλέποντας το γεγονός αυτό να ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια του. 
 

Τέλος,  με τον έντεχνο συλλογισμό Artful Thinking και το μοτίβο «κοιτάζοντας 10Χ2» τα παιδιά παρατήρησαν την εικόνα,  αφήνοντας το βλέμμα τους να περιπλανηθεί σε αυτήν, και διατύπωσαν λέξεις ή φράσεις σχετικά με οποιαδήποτε όψη ή πτυχή της εικόνας.
 
 
Η δραστηριότητα βοηθά τους μαθητές και τις μαθήτριες να σκέφτονται, να μιλούν και να γράφουν με μια γλώσσα περιγραφική και καλλιεργεί την ικανότητά τους να κάνουν εύστοχες και ακριβείς παρατηρήσεις για ένα έργο τέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.